För jag har pluggat, coolt va?

Ibland är livet sådär Superbra, Ibland skit och allt känns bara bläää och ibland som idag. Helt okej, nästan åt det bra hållet. Jag har nyss skrivit klart min textanalys, mitt krigsarbete och pluggat ännu mer till det förbannade svenska provet jag ska skriva på torsdag. Nu har jag bara lite matte kvar idag, sen har jag nästan pluggat för hela veckan ;)
Fy fan vad jag är bra ibland, resterna minskar. Jag kan när jag vill.  

Nog om det. Jag tömkörde min lilla dåre idag. Varför blir hon tjugo gånger piggare när hon är klippt?
Jag flög bokstavligen efter henne i linorna tills jag gav upp och hoppade upp och red lite istället..
Sen fick hon bada. Hon börjar äntligen inse att det är rätt så skönt att bli ren:)

Nu är det snart praktik två veckor, sen Thailand :) Längtar som en tok. Det ska blir fruktansvärt skönt att få semester från allt en stund.. Någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa till med min lilla Flisa då?

I helgen fyller lilla söta Olivia 18 år ! Så vi ska ut och fira henne så klart :D 

Nu ska jag sova. Puss    / Jo
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0