Tack Johanna(m.fl)!

Tack Johanna för att du skjutsade hem mig till fjärran land. Det var berga kväll ikväll och massor med festligheter men jag tröttnade ganska fort och ville mest komma hem, hem till Tindra och hem till min säng. Det är inte lätt att ta sig hem när klockan redan hunnit bli halv 12 (23:30) innan man kommer på det, men då ställde underbara Johanna upp och skjutsade mig hela vägen till Södertälje. Det blev en trevlig resa med polisparanoia och skratt, tack Ida, Oliva och Elin!

Och hela klassen ska ha ett stort tack för att ni har fått mig att känna mig så välkommen, det betyder väldigt mycket!

/Nikki


Kommentarer
Postat av: Olivia

thihihih :D

2008-09-26 @ 19:28:53
Postat av: I vår klass, ställer vi alltid upp för varandra om vi kan :D

2008-09-29 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0