Sjuk, blä !

Blä, vad det suger att vara sjuk, feber och migrän på samma gång, inte roligt alls ! Men min älskling har försökt att pussa mig frisk, och jag tror det har funkat! Imorgon kan jag komma till skolan iallafall.. Det känns dock inte så frestande, jävla matteprov! Är det bara jag som inte förstår ett jävla skit? Blä blä blä.

Din tårta såg inte helt fel ut olivia, sån vill vi ha när du fyller år ! (a)

Nu ska jag gå och se ännu en film, har sett fem filmer under tiden jag varit sjukis. Senast så såg jag "The man who is a girl", den var riktigt rolig faktiskt!

En bild från i Onsdags också, Elin, jag och Malin + Johanna som inte var där just då!

Syns imorgon !
pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0