Pluggande och en förvirrad N.

Sitter och skriver lite på religionsarbetet och hade egentligen tänkt försöka göra lite samhälle men det verkar inte hinnas med. Trots att arbeten oftast känns roligare än prov krävs det mycket tid och arbete för att lyckas få ihop ett bra arbete, vilket jag alltid är ute efter. Det blir inget långt inlägg idag eftersom jag är på tok för trött och det är skola imorgon men jag tänkte vara lite duktig iaf.

Johanna, lyckades jag möjligtvis tappa en sko i din bil i torsdags?
Jag hittade nämligen bara en av mina skor när jag skulle ha på mig de i lördags, haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

lycka till med arbetet :)

2008-09-28 @ 23:19:07
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahaha, gud vad komiskt!

2008-09-29 @ 09:17:57
Postat av: Jo

Yes, jag har din sko, och din tröjja ;)

2008-09-29 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0