Ny vecka :D

Vi sitter i maskinhallen och försöker göra ett mattearbete men datorerna vill inte samarbeta. Som vanligt är det alltid nånting som går fel när man ska göra ett arbete på berga.. Så då bloggar vi istället. :)
Det känns ju lite bättre än att bara sitta på en stol rakt upp och ner, nu gör vi i alla fall nånting.

Snart är det samhälle och en ny vecka är igång igen. Jippi säger vi naturare som älskar skolan!
Nog med ironi,Vi ses på berga tjejer :D


/ Nykomlingen och den där tjejen  


Kommentarer
Postat av: Tiiger

se till att alla klasser på berga skaffar blogg. det är alltid roligt att höra vad som händer på berga!!! nu när man inte bor kvar längre.. så ni får uppdatera mig genom bloggning! på torsdag kommer jag och rasmus och hälsar på! /Sara "Tiger" (gristanten2?) Anderrson

2008-09-22 @ 21:24:49
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: BINI

Hej mina sötnosar



Nu kan jag läsa om allt bus ni har för er på helgerna som alltid är HN xxxx



kramisar Bini

2008-09-22 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0