Mumma :)

Hej hopp kallestropp!
Nu har jag varit hos min morbror på kalajs och det serverades självfallet tååårta, men inte vilken tårta som helst utan min favorit. PIRNSESSTÅRTA :) Smaken av grädde, vaniljkräm, marsipan och tårtbotten får munnen att vattnas lite extra. Det blev en stor bit tårta eftersom jag skulle äta en bit åt Nikki också. Hehe ;)
Tjocka släkten var givetsvis där och bjöd på mycket skratt och prat. Det är vid sådana stunder man inser hur mycket de betyder. Jag kommer aldrig släppa taget!

Puss och kram tårtkalas 
/Oliven 

 


Kommentarer
Postat av: hectåre

prinsesstårta är verkligen en av de äckligaste tårtorna som finns! ;) :P men kul för dej då olivia hehe

2008-09-23 @ 20:03:25
Postat av: Olivia

det den GODASTE av dem alla :)

2008-09-24 @ 16:49:25
Postat av: Hanna

sjukt gott

2009-05-18 @ 22:11:11
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0