Hectors tur^^

Jaha, tisdag, imorrn är det matteprov, och alla är som vanligt all over the place pga det. Hade smärre prestationsångest idag, men det kanske går bra ändå. Klockan är snart 8 och jag har ju bara 20 tal kvar att räkna..
Och så måste man läsa ut Hemsöborna och läsa på lite inför Svenskaprovet. Känner mig inte så särskilt taggad.
Men men..

I helgen var jag djurvakt åt en katt, en kanin, två galna hundar och fyra hästar. Tömkörde islänningen Yrpa för projektarbetet och eldade ris från de 5 tallarna och granarna som Jonte och Renées brorsa Johnny hade fällt.


Var rätt kul att göra de med Jonte, helgens uttryck blev "Det ryker på Barnvik", och det slutade med att vi utnämnde oss själva till Barnvikspyromanerna! :D Tog en del bilder på det på kvällen när det var mörkt, fick en hel del coola bilder.


Skriver väl mer kanske på fredag när jag och Hanna ska till Visingsö med Ewa för att lämna tillbaka Gordijs och provköra andra hästar som vi kanske tar med oss tillbaka :)

Kramar på er brudar // Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0