Första inlägget.

Jag vet inte om det egentligen borde vara jag som skriver det första inlägget men eftersom jag sitter här fick jag lust att göra det. Bloggen är skapad av ett gäng med tjejer som alla går sista året på berga naturbruksgymnasium, ett gäng men förvånadsvärt bra sammanhållning. Nu kan man då undra vart jag passar in i bilden och det kan jag egentligen inte riktigt svara på. Jag är nykomlingen, är ny i klassen sedan ca 1 månad tillbaka då jag kom tillbaka ifrån min mammaledighet. I början var jag osäker på vad jag egentligen skulle hamna i för klass, det kan vara svårt att komma in när alla andra redan känt varandra i minst 2 år men jag tycker att jag har lyckats rätt bra ändå. Jag känner att jag har hamnat i helt rätt klass och det kunde inte vara bättre.
Nog för mig nu, jag hoppas att de andra tjejerna snart vill presentera sig också.

Här är jag iaf


/ Nikki nykomling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0