En ganska okej tisdag !

Idag har jag varit i skolan som vanligt, roliga lektioner idag! Måste säga att vi var mycket duktiga på hästövningarna, imorgon skall det klagas lite på Herr Lave så att inte allas våran Carro lämnar oss.

Jag har faktiskt pluggat väldigt mycket idag, känner mig duktig woho! Känner mig dessutom lite romantisk då jag sitter och skriver på svenska arbetet, där vi ska skriva en "dikt" genom romantiken. Lite kul faktiskt, bara att låta känslorna flöda ut liksom !

Kände mig lite tvungen att skriva när Nikki påpekade att det är främst Johanna och hon som håller bloggen vid liv, sant! Men nu hinner jag inte skriva mer, ska iväg till bussen, med destination min kära pojkvän. <3 Ses på torsdag, imorgon skall jag in till Gunnar på Solvalla och röngta igenom mina ena dam, håll tummarna!

pusselipuss från sara

Kommentarer
Postat av: FrökenHyttsten

Hej.

Kollade runt lite på google och såg att ni skrivit något om Gordijs.

Hade vart kul att veta vart han är nu? Om det är samma Gordijs som jag hade i 3år.

skicka mig ett mejl gärna.

elin[email protected]

MVH Elin

2009-02-19 @ 23:28:52
URL: http://elinhyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0