Åter en succé - Jason Mraz

Efter två timmars köande utanför fryshuset stod vi alla förväntansfulla inne på konserten där Jason skulle spela. Konserten  började såklart en halvtimme efter utsatt tid, men vad gör man? Jag och mina kompisar, Anna, Sara Cornelia och Josefine stod på de bästa platserna, ca 5 meter från scenen. Energin flödade kring mig tills förbandet, som var en tjej sjöng ballader vilket fick publiken att tröttna. Inte nog med det var en en jääätelång paus mellan förbandet och Jason. Dåligt organiserat! Eftersom det var ståplaster började de flesta sätta sig ner för att vila, även jag och mina vänner.
 Efter tjugo minuter kom äntligen Jason in på scen! 
(Innan hade 5-6 tjejer svimmat av värme. Under konserten svimmade yttligare ett par av värme.)
Men....

 
SÅNGEN, KÄNSLAN OCH MUSIKEN VAR MIRAKULÖST
FÖTTERNA LED MEN  JAG LOG FRÅN MITT HJÄRTA. 
JASON JASON JASON JASON.

la la la la la la la life is wonderful
ah la la la la la la life goes full circle
ah la la la la la la life is wonderful
al la la la la




/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0