Andra inlägget (a)

Yes, jag är tvåa ! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men.. visst är vår nya blogg fin? Nikki design, prima prima ! Hm. Kan ju berätta lite om alla våran kära Elins 18 års dag, i onsdags alltså. Vi, (Jag, Ida, Olivia, Malin och Elin), började med att äta på Mongoliet inne i huvudstaden. Vi var dock inte så jättenöjda, vi hamnade på fel Mongoliet så att säga, men åtminstonne mätta och belåtna gick vi slutligen med riktningen mot Toxic! På väggen släppte vi av våra små barn, (Olivia och Ida), men snart är dom stora nog och får följa med på vuxen äventyr !

Kvällens stora mål var att supa vårat kära födelsedagsbarn Elin under bordet, hehe. Malin, jag och Elin värmde upp dansgolvet lite tills Johanna kom, som hade köpt en ny fin röd racerbil! Johanna var väl den som höll sig nyktrast, och söp oss andra fullast, bjöd Elin på en massa drinkar, lite för många kanske? Kul var det iallafall! Vi får inte glömma att Elin gifte sig, jajemen gifte sig ! Jag var präst och den lycklige mannen hette Jens(?) Han försvann dock spårlöst 10 minuter senare..

Jaja sen blev det hemgång, Elin och Malin var riktiga fyllegubbar. Jag och Johanna fick leka mamma och försöka hålla någelunda styr på dem, Elin försökte ta lite självmord genom att springa upp barfota och hänga över bron, men Johanna räddade henne. Sedan flög vi bokstavligt talat hem i Johannas röda racerbil, det kändes som om att vi var på berga på ca fem sekunder :p

Bajs vad långdraget allt blev haha nu måste jag åka och hämta min kära man Joakim, aja kul att vi äntligen har våran egen blogg!

pusselipuss från sara

sara

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAH, Mongoliet ;)

2008-09-20 @ 09:12:38
URL: http://trehn.blogg.se/
Postat av: ussing

haha fan vet jag vad det hette ?! xD

2008-09-21 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0