Stackars!!

Usch och fy.... jag har fått influensan....så jag ligger här och snorar och hostar så mycket de bara går och missar massor av matte =/  och inte nog med de, varje gång jag hostar känns de som att någon stoppar en kniv in i ryggen på mig. För som ni nog alla vet körde jag ju lite rodeo på min polle förra veckan, jag satt inte kvar! Landade rakt på ryggen som nu är helt fucked up! Jag e typ helt invalid, kan knappt klä på mig själv och de blev ju inte bättre när jag red i måndags heller direkt men men de e i allafall skit irreterande för jag o J hade ju tänkt hoppa för Carro i Tisdags men de gick ju inte .... =(

hur som helst ska jag i alla fall till vårdcentralen idag och se vad dom säger, förhoppningsvis är det inte allvarligt. De tror jag inte, sån otur kan jag bara inte ha!

De här är i alla fall mitt första inlägg som typ bara handlar om blaj och ingenting men nu får ni i alla fall en känsla av hur förbannat jävla tråkigt jag har de här hemma själv snorandes i soffan! ;P


Tjingeling flickor =D / M

Kommentarer
Postat av: O

Det är synd om dig!

2008-11-20 @ 16:43:02
Postat av: S

Krya på dig!

2008-11-20 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0