snart död

Gokväll gott folk. Nu har jag tagit en minimalisk paus från matten. Jag har räknat, räknat och åter räknat för att få min hjärna att inse vad matte d handlar om, men nej, den är tydligen väldigt trögtänkt! Och nu känns det som att jag inte kommer klara att läsa matte e, även om jag behöver meritpoängen. Sen är jag stressad över kemiprovet, nationella i svenska, projekt och företagande, samhällskunskapen och projektarbetet. Utöver allt skolarbete måste jag skaffa pengar, hinna planera och  köpa julklappar och till sist ha ett LIV.  Jag har feta ångesten!
ALLT suger apfittkukanusballskitknullbajshål. Snart spricker jag i tusen bitar!

/O
   


Kommentarer
Postat av: M

I know the feeling =(

2008-11-25 @ 21:23:34
Postat av: S

INDEEED.

2008-11-25 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0