Så var denna vecka slut.

Tiden flyger iväg, något som man ofta hör ifrån mig. Veckan är redan påväg mot sitt slut och det känns som om att jag inte alls hunnit med de sakerna som egentligen borde fixas. Nu gör jag iaf något jag har skjutit upp en längre period, lägga in bilder ifrån kameran på datorn. När jag var hemma med Tindra laddade jag in bilder varenda dag och bloggen var något jag tyckte var roligt att pyssla med. Nuförtiden hinner jag inte, speciellt inte när det är 2 bloggar som ska uppdateras men men.
Just nu tittar vi på film här hemma, eller ja det är reklam. Sen är det dags att sova och förbereda sig för en ny vecka i skolan. Jag hoppas att veckan blir en bra vecka, jag tycker om bra veckor men vem gör inte det? J har kommit hem ifrån Thailand så det ska bli roligt att träffa henne också! Känner att det här inlägget inte direkt blev som jag hade tänkt mig men läsning får ni även fast inlägget är skrivet med fruktansvärd grammatik. Tänkte slänga in lite på bilder på min fantastiska dotter ( som för övrigt har blivit riktigt trotsig, men när hon inte trotsar är hon så söt och glad att hjärtat nästan spricker av kärlek, eh what?)

Här kommer iaf lite bilder ifrån Tindras födelsedag. Dagen då min bebis blev en stor tjej!



/N

Kommentarer
Postat av: O

Hon är sööötast! :)

2008-11-12 @ 18:13:20
Postat av: Sara

sötkorven själv. :)

2008-11-17 @ 09:11:44
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0