panik-rubrik!!

Jag blir alldeles galen, panikig, exhalterad och full i fan, allt på en gång! Äntligen hemma, och jag vet inte om ni märkte det i onsdags (troligast inte) att jag fick panik under symbol-timmarna då jag försökte få tag i biljetter till en film nu på torsdag, som släpptes då. Min lillasyster ringde och sa att dom precis hade fått tag i dom 2 sista biljetterna på torsdag (smygpremiären), och om jag skyndade mej så kanske jag fick tag i biljetter i VÄLLINGBY av alla jävla ställen! Och datorerna, som alla vet, är lite cp, så den hängde sig när jag skulle boka över nätet. Så då testar jag telefonnumret till SF, men då är det en autosvarare, jag får LEPRA på såna!!! Ringer mamma och ber henne hjälpa när hon sitter på jobbet, men nej då vill den inte välja platser på hennes dator. Så tar en stund och andas, tar en ny dator och försöker igen. TACK GODE GUD, jag fick 2 biljetter på torsdag kväll, i sickla!! :D Och Renée lovade att hämta ut dom till mej, du är en ängel, puss! Så nu när jag kommit hem sitter jag och dötittar om och om igen på trailern till filmen, romantisk vampyrfilm, baserad på världens bästa bok som jag tycker att alla borde läsa! Och jag säger till min syrra att HON är ett läskigt stalkerfan som är totalt besatt, medan jag börjar inse att jag är nog likadan, försöker bara dölja det lite mer än vad hon klarar av. Hon tror att hon är med i boken, jag bara önskar det. Hahaha! Nu ska eran psykbryt-Hector gå och duscha, puss och kram!

ps. tandis var TOTALSEG, måste dit igen på torsdag em. =/
ps2. länkar trailern till filmen, ni MÅSTE se på den!
http://www.youtube.com/watch?v=k1GbukZnl1Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan skryta med att jag har set den Hector, tankade, GRYMM!

2008-11-17 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0