Orka

Nu har jag varit på sjukhuset och kollat upp mina störda fingrar. Det tog si sådär två-tre timmar innan jag ens fick prata med en doktor, men det är ju så det brukar vara. Till saken, det visade sig att jag har en spricka i lillfinget och ett rejält stukat ringfinger. Inte undra på så ont som jag har :( Så, nu ska jag alltså gå med bandage i ca 4 veckor. KUL! Och det värsta är att jag ska ha bandage på tre fingrar för att stöjda ett friskt finger. Men det behöver jag bara ha det i några dagar för mitt stukade ringfinger är på bättringsvägen.
Woho, jag kan varken rida eller skriva. Tur att jag har en mamma som kan rida. Hon är guld värd! Men glad första advent på er ialf :)

Puss och kram skumbanan / O

   





P.S Jag älskar julstämningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0