nu så!

FY FAN vad bra vi hade det igår! Tack så jättejättejättemycket Olivia för att du följde med! (jag sa ju att jag skulle glömma mp3-n i din väska xD )

Vi har bevisat att man inte måste supa sig stupfull och hoppa runt som ett gäng brunstiga kvigor på grönbete helt planlöst, det funkar lika bra att sitta ett gäng vid ett bord, äta, dricka, snacka skit och uppskatta den härliga sammanhållningen och stämningen som endast rockmusik kan skänka!

Bästa födelsedagsfirandet hittills, trots en vecka sent, men vad gör det, vi har hela livet på oss (tro mig, det fick vi också bevisat för oss när ett gäng pangisar kliver in och sätter sig xD ) tack för gott sällskap och en trevlig kväll, det måste göras om!



här är min tatuering förresten :D

Kommentarer
Postat av: N

Visst kan det vara roligt att bara sitta, men ja. Vara brunstig kviga är inte helt fel det heller, blir lite mer utmaning på det viset

2008-11-09 @ 22:06:57
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0