Korvpanna

Nu sitter jag ensam i datorsalen medan de resterande bergaborna är nere och rider i ridhuset. Jag har precis skrivit klart mitt symbolarbete, ankhkorset. Den blev helt okej! Om jag inte vore galet trött och smått irriterad skulle arbetet bli bättre. Kan passa på att klaga på bergas datorer suger apballe. Jag är SÅ trött på dessa datorer, elle rättare sagt på det här programet (vad det nu heter).
Det var nog en av anledningarna till att jag fällde en och en annan tår på symbol-lektionen.
Nej, dags att gå ner och se hur långt brudarna har kommit. Btw, Flicka har fått korsförlamning så jag och Elin ska ut och promenixa med henne innan kvällsfodringen,stackars tjej!

Hej hopp i galopp! / O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0