Koh Samet

Nu har jag lyckats pallra mig upp till datorn en sväng, är det såhär det ska vara?
Gårdagens resa hem från Koh Samet var det värsta jag någonsin varit med om. Nu vill jag bara hem..
Trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att åka till ett läskigt thaisjukhus, men icke. Det börjar vända. Om ni nån gång har drabbats av matförgiftning vet ni vad jag pratar om. Fy fan säger jag bara. 

Annars har veckan i Koh Samet varit riktigt trevligt. Bad och sol varje dag, förutom en dag då det regnade så mycket så jag trodde hotellet skulle ligga under vatten. Vi bodde ungefär 20 meter från havet så på nätterna kunde vi ligga och lyssna på vågorna..Nu ska jag svälta mig själv i fem dagar till vi ska åka hem. Aldrig att jag tänker äta nånting Thailändskt igen. Usch. 

Saknar er allihop.. Ha en trevlig skolvecka därhemma :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0