En fin utsida, har ibland en väldigt skabbig insida.

"Men det är väl bara att byta topplockspackningen" eller vad de nu hette, eller "spänn generatorremmen", eller "byt kamremmen, det behöver inte bli dyrt om du gör det själv". Jag är inte dum i huvet, men jag är ingen volvonörd och jag kan ingenting om bilar. Hur fan ska jag kunna göra det själv??  Jag tycker jag smörat och smörat men det hjälper inte. Jag får stå helt passiv och titta på när nån dör. Min älskade röda pärla. Ibland tycker man att man gör allt, men ändå så får man ingenting igen. Så är det nu, FAN. jag orkar inte mer, jävla biljävel. Laga dig själv för fan. !

  






Kommentarer
Postat av: N

=( Om jag hade vetat hur man gör hade jag gjort det på en gång. Min mamma känner en kille i Södertälje som är jätte duktig på volvo, säg till om du är intresserad. Han är väll inte gratis, men ja. Vet iofs inte om han orkar heller. Kan kolla med Mats hur mycket han kan fixa, men inte allt. Stackars älskade J!

2008-11-21 @ 06:28:14
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0