Hur kan man sakna att vara tjock?

Eftersom det är lite dålig uppdatering här så skriver jag igen. Har tittat igenom bilder ifrån när jag var gravid och jag saknar verkligen magen. Det var mysigt och man var aldrig ensam trots att det var lite jobbigt på slutet. Elin och Olivia har sett filmen ifrån när jag promenar i korridoren på sjukhuset precis innan förlossningen och jag var verkligen tjock. Inte insåg jag det då, jag vande mig ju allt eftersom men nu ser jag att jag verkligen var gigantisk. Haha trots det längtar jag efter till jag får vara sådär tjock igen för det är helt fantastiskt!

Tjockis(med världens bästa Tindra i magen)


Kommentarer
Postat av: S

Åh stor söt mage!

2008-11-16 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0