Fredagkväll

Nu har jag legat i soffan och tittat på idol. Jag har gråtit och snurvlat, men inte för att jag blev rörd av artisternas framträdanden utan för att jag är förkyld. Suck!  Det har faktiskt varit väldigt skönt att bara vara hemma för en gång skull. Det har blivit många utehelger i rad nu ;)
Imorgon ska jag nog gå till vårdcentralen och kolla upp mitt finger, det gör SJUKT ont nu. Det får inte var brutet. Hoppas jag får sova en liten stund i natt... Imorgon blir det också lussebullsbak med "lesfolket", mina kära vänner från Léstradska :) Hörs imorgon brudar! Puss och kram skumbanan/ O

Förresten jag måste hålla med N om att jag är grym på att uppdatera bloggen. Cred till mig!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0