En vanlig söndag.

Jag har blivit lite smått beroende av att skriva på bloggen, men det är så roligt ;)
Idag har jag och Emmeli, en kompis varit på stan och ätit. Det blev dock mc donalds men det är det enda billiga som finns nuförtiden. 
Vi passade också på att kika på årets julskyltning på NK, som kommit upp denna helg. Fast, jag måste erkänna att jag blev lite besviken. För det första var det ingen mysig saga som det varit  de tidigare åren och för det andra fanns det ingen härlig julmusik i bakgrunden... Det var mest skumma leksaker. Visst, för barn är det kanske roligt att titta på alla dessa leksaker men jag tycker inte att fanns någon julstämning som det brukar vara. Jag får hoppas att ni tycker den är annorlundare, det kanske bara är en smaksak.

P.S det är sjukt mysigt när det snöar ute! I LIKE IT :)
 
/ O

Slänger upp en bild från gårdagens promenad med vovven. Pysmys älskar snön! 


Kommentarer
Postat av: hector

sjukt söt :D ja det är verkligen jättemysigt med snö, du får passa på att tolka efter lorden ;)kramar på er<3

2008-11-23 @ 15:59:53
Postat av: O

Ja, vi skulle gjort det idag med Lorden har inga broddar så det gick inte. Snorhalt på stallplanen!

2008-11-23 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0