Blött slask regn å blää

Jag vill ha tillbaka snön igen, lagomt när hästen har fått riktiga skor och snösulor försvinner allt bort. Första advent imån och bara slask och äckel. Anders slaskar julen braskar. Haha, Hej kom och hjälp mig jag tröstar mig med att vi kommer få en vintrig jul. Tänkte först att jag skulle sitta och uggla i min barack helt själv under jul, men min mamma är så snäll så jag tar hem hästen i alla fall. Så jag kommer få en riktigt jul i år igen. Min familj är väldigt bra och jag är bra på att skriva blajj.

Just nu vill jag bara ta studenten från den här pisskolan fylld med tjuvar. Jag ska ut ikväll och jag har absolut ingenting att ta på mig bara för att du tyckte det var kul att ta min blöta tvätt. Men jag ska ha en kul kväll i alla fall.

Jag fick i alla fall mvg på matteprovet , det ska jag leva länge på.         / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0