3HN är bäst. Så det så!

Måste påpeka att det har varit smått mysigt att komma tillbaka till skolan efter två veckor praktik och en vecka höstlov. Jag har inte direkt längtat efter skolan, lektionerna, proven, läxorna, leran, stanken utan vår klass, som är sjukt underbar!

Det är faktiskt roligt att varje dag ta sig till skolan bara för att få umgås med ER alla underbara människor. Det är en lycka att få gå i 3hn! Det känns lite som mitt andra hem, och det är jag stolt över :) Det är ingen som har en så bra sammanhållning som vi och det ska vara tacksamma för. Det hade varit ett rent helvete att gå i en klass där större delen varit uppdelade i små grupper, mycket tjafs och bråk förkommit, och man knappt kunnat varandras namn i klassen. Så, vi har det jävligt bra tycker jag!
 
Kommer dock bli mycket sorgligt i maj när vår klass inte kommer finnas mer. Vi kommer inte längre vara vår lilla skolfamilj. SNYFT! Men vi får ta en dag i taget, det dröjer ett tag innan studenten är här... hoppas jag. 

Puss och kram skumbanan O 

 
Och visst kommer det alltid vara så?!

Kommentarer
Postat av: s

aww vad söt du är olivia ! Håller med om allt, vi äger !

2008-11-05 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0