We have survived! :D

Den här veckan såg inte bra ut i måndags. Inte ens förra fredagen mådde jag bra inför den. Men nu sitter jag här, lördag kväll och har överlevt. Och som det såg ut när jag åkte från skolan så har de flesta av er andra också gjort det :) vilken tur hörrni, så vi kan gå klart den här terminen. (...).

Jag känner mig duktig som har varit med i skolan och bakat och fixat, pluggat mer den här veckan än någonsin, SAMT tränat inför julshowen ons, tors och fred.

Showen gick jättebra (rev bara en boll av ren klantighet), lilla hästen min var dock jättesvullen över ögat imorse, så travsara kom och klämde ut en massa var ur den, och spruta in streptocillin, så det blev iaf lite bättre. De skötte sig väl, och bravur och famfar till Frej som gick 11-12 med folk, sen på showen vid halv, luciatåget vid 2 och sen med mer folk ett tag till!

I pausen så fick Ewa och en tjej tag i mig. Tjejen (Madde, höggravid) behövde hjälp med sin och en annans shettisar som behövde köras nu när hon inte får göra det med 6 v. kvar till förlossning. Ska höra av mig och komma dit för att provköra ett par gånger innan vi bestämmer oss för om vi ska skriva kontrakt på att jag tar dom som jobb alltså, med typ 90:- i timmen :D om det går VÄLDIGT bra, så kanske jag till och med kan få tävla dom! :D

så håll tummarna för er lilla hectåre, som t.o.m. fick en SLANT till sitt boende av nån mystisk beundrare/fan..
haha klockrent xD puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: S

Oj jag håller tummarna!

2008-12-07 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0