God Jul eller nått sånt (:

Det är så fruktansvärt skönt med lov så det finns inte! Diana verkar trivas i Sandviken också, inte så konstigt kanske, för vem gör inte det? I fredags trodde jag vi skulle få strunta i hästen och lämna henne på berga. Efter 2,5 timmars kämpande med en stregrande galen häst hoppade hon till slut in i transporten.. Inte roligt alls. Med blödande händer, ryggont och en lårkaka på benet hoppade jag in i bilen också bar det av norrut.. Som tur var stod hon som ett ljus hela vägen. "Dummar hon sig på vägen eller försöker hoppa ut, tvärnita eller slå ihjäl henne" var det sista vi hörde från Hellgren. Han är en sköning, haha. Väl hemma i Sandviken var hon lugn som en kossa. Jag har ridit ut varje dag, och det har gått som smort ! Idag tog jag en tur barbacka i snön:) Hur mysigt som hellst. 

Snart är det jul och jag har inte köpt en enda julklapp. Genomtänk som vanligt.. Alltid ute i sista sekund, kanske för att ständigt vara på jakt efter lite spänning? Ja självklart, hur kul blir det annars? Nej, jag skulle faktiskt kunna skita i julafton. Det är bara slöseri. Just nu känns juldan mycket roligare. Fest kan jag lova att det blir ;)

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR alla trehnare !


           
 






   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0