Min julafton

Hej allihopa! Igår var det julafton, det har väll ingen missat hoppas jag? ;)
Jag och la familla var i Vingåker hos min mormor och morfar. När jag vaknade på morgonen snöade det ute, det var magiskt, precis som det ska vara :D Till frukost blev det självfallet gröt och nybakat vörtbröd, mumma! Vi myste hela förmiddagen fram till kalle anka. Jag måste säga att tomteverkstaden är det absolut bästa, särskilt när de målar schackbrädet. I love it. 
Efter kalle anka åt vi julbord och sen öppnade vi alla julklappar. Vi tänkte att i år när vi inte är hela släkten går det nog ganska fort att öppna paketen eftersom vi bara var sex personer, men nej! Det tog 3,5 timmar att öppna alla jävla paket....Fatta  hur lång tid det tar när vi är 15 personer! Men jag är ialf jättenöjd med alla julklappar.  Stort tack :)
Jag fick bland annat en vinterjacka, kläder, presentkort på sf (twilight here I come) , twilightböckerna, pengar, skor, och smycken.

Hoppas vi ses snart för jag måste erkänna att jag saknar er, sådetså!
Puss och kam O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0