Twilight orgasm

till att börja med( det kommer flera) vill jag bara tacka johanna för att hon är så hemskt underbart gullig att hon körde invalida mig hela vägen hemifrån till stockholm och sedan hem igen! tack tack tack för annars hade jag missat den jätte trevliga kvällen med den underbara filmen ( som jag tvingat min systers pojkvän att bränna åt mig)
sedan vill jag tacka nikki och hector för att de kom med den mysiga idén att gå på bio.

kärlek är en konstig sak det ,finns så många sortesr olika kärlek. den jag väntar på kommer jag nog aldrig att finna (kanske någon nästan lika bra) men jag har ju er :)
puss och kram
/TE
idag känner jag mig så himla lyklig. Jag har blivit knuffad av mina hästar så jag landade på foten, ridit fast hästen gick skänkelvikning så fort jag drev eftersom jag bara kunder driva med höger foten. på måndag blir jag av med cirka 800 spänn men lycklig ändå :)
vi ses på måndag ( av någon konstig anledning längtar jag ) hrm kan var twilight ettan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0