TRÖTT.

Jag är helt slut, jag har varit så trött de senaste dagarna att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Jag håller med Hector, antagligen går någon av oss in i väggen innan studenten. Det blir troligen jag, vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom vårterminen och fortfarande nå mitt mål med 20.0. Jag ska göra mitt bästa iaf!
Imorgon har vi muntliga nationella i Svenska B, åtminstonde hälften av oss (vi som är lite bättre än den andra hälften). Jag känner mig halvt förberedd, har suttit hela kvällen och pnulat men jag måste öva ännu mer. Inte ikväll dock, det är jag på tok för trött för.
Tindra följer med till skolan imorgon, jag har åtminstonde pratat med alla berörda den här gången och jag hoppas att det är okej! Skulle egentligen pratat med Lave men jag hann aldrig göra det. Som som sagt, lite för mycket just nu. Massa plugg och julmarknaden på lördag. Hej och hå! Peppar, peppar ta i trä ;) Haha, bla bla bla

Det mest fantastiska i mitt liv!




Godnatt!

/N

Kommentarer
Postat av: O

krullfia :)

2008-12-03 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0