Maskerad

Igår var jag på den efterlängtade maskeraden nämligen min kompis Alice 18års fest. Temat var film. Festen ägde rum på en båt (med något namn som jag inte kommer ihåg) som hon hade hyrt vid münchenbryggeriet dvs, utsikt över hela riddarfjärden. Mäktigt! Jag och tre kompisar anlände runt tiotiden och vi satte såklart genast igång att dansa gärnet. Det var sjukt mycket folk och bastvärme, men GALET roligt. Många var utklädda som catwoman, mimmi, tingeling och figurer från grease. Själv var jag batgirl, batmans "flickvän". Thi :) Grymt najs fest!
/ O


Min otroligt heta outfit.


Kommentarer
Postat av: N

LOOKING HOT HOT HOT!

2008-12-14 @ 20:15:34
URL: http://nikkimamman.blogg.se/
Postat av: S

Vilken brutta!

2008-12-14 @ 20:25:08
Postat av: O

Eller hur, jag undrar vem den snygga bruden är?

2008-12-14 @ 22:01:50
Postat av: Sara

Gosh! Heting <33

2008-12-15 @ 09:03:35
URL: http://saren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0