I´m going down

Julmarknaden, showen och cafét blev en succé! Alla ni som var med i showen ägde, då menar sjävfallet brudarna från 3HN; som alltid äger allt och alla ;)
En hektisk dag men smått roligt var det ialf att stå och agerea cafetant. Under fyra timmar fick min hjärna träna huvudräkning under total koncentration, det märktes att den blev trött efter några timmar ;P  Efter städande och fixande var det äntligen hemgång. Min tanke var då att plugga skiten ur mig, vilket jag gör varje dag nuföritden, men vad händer när jag kommer hem? Jo, jag lyckas somna i soffan och sover några timmar, dvs att jag vaknar klockan nio på kvällen. Jag hade inte alls lust att plugga. Där sprack ännu en pluggtid som jag hade behövt.

Jag måste plugga för att få de betygen jag siktar på, och får jag inte det har jag inte ansträngt mig tillräckligt nog. Det går inte att bara strunta i beygen för jag vill ha en framtid, slippa bli sopgubbe eller hora.   
Hela veckan har varit hård/kaos och jag mår psykiskt dåligt av alla läxor, julen, fingret och tiden. Hur ska jag hinna? Ha ork att plugga, plugga, plugga? Köpa julklappar? Försöka ha ett liv? 
Jag orkar inte mer.. jag förstår varför vissa väljer att hoppa av skolan, det gör jag faktiskt! Jag pallar snart inte mer, men jag ska försöka. 

Godnatt vänner     
/ O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0