ett efterlängtat jullov är snart här

Jag tycker att vi ska ge lite kredd till oss själva. Denna termin har verkligen varit blod, svett och tårar. Och ja, vi har minst sagt kämpat, klart vi klagar lite emellanåt men det måste man ju få göra. Snart är det jul och jullov, jag tror nog inte att jag är ensam om att det kommer väldigt lägligt och efterlängtat. Vi får inte ge upp nu mina damer, hur mycket det än känns som om att slutmålet är flera mil bortåt, vi kommer stå ut och rätt vad det är så springer vi ut med våra studentmössor i högsta hugg och 2.0 i slutbetyg, fan vad bra vi är !

Jag tycker alla ska skriva lite fler inlägg föresten, vill ha något roligt att läsa efter skolan.

S



Kommentarer
Postat av: O

för att vi alla har ju 2.0 redan nu!

2008-12-09 @ 18:11:34
Postat av: s

ja exakt !

2008-12-09 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0