En svimfärdig eftermiddag

I finally got around to pierce my navel! Okej visst gjorde de inte så ont som jag trodde, men inte fan var det skönt heller.
Efteråt så gör min kropp precis som vanligt. sänker ner blodtrycket rätt ner i fötterna och gör mig totalt svimfärdig. Jaha, så jag lägger mig ner igen, ah okej, och får lite vatten. Mmm, bra okej jag har koll. Så ska vi gå ut. Ja men då räcker det med bara ett par steg för att bli svimfärdig igen, det svartnar för ögonen och blir helt tjockt och ringer i öronen så ja måste sätta mig ner på golvet för att inte falla ihop. Grattis. Bra jobbat hector! Ah men ett par meter senare slänger jag mig ner där en förvånad farbror sitter, och villigt flyttar på sig för att ge plats åt den invalida (makes us 2 elin ;) ). Lite mer vatten, en banan och två godisar senare, kan jag sätta och ställa mig upp utan att bli vinglig. Skitbra. Vad var allt det där tjafset om liksom?
Skitbra, duktig och trevlig personal, värt vartenda krona! Salong Snow, Vasastan, varma rekommendationer ;)
Elin blev totalinspirerad, så vi får väl se om hon kan få ett presentkort i julklapp :)

Mina klippor, de finns fan inga underbarare människor! I alla fall inte i min värld. Fan vad ni får stå ut med mig alltså!

Näe nu ska jag iväg på 60-årsfest^^ kul början av jullovet xD hahaha

puss och kram på er, extra kram till dig nikki, du vet varför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0