degig eftermiddag

Idag när jag kom hem var jag bara tvungen att städa mitt katastrofala rum. Det låg kläder överallt, gamla kvitton, prislappar, påsar, en stor karton med tonvis papper i, och vem fan vet vad mer. Nu ser det i alla fall någorlunda ut  och jag kan äntligen gå runt i rummet utan att kliva på saker :) Sen har jag bara legat och degat i soffan och tagit en promenad med världens bästa pysmys, dok i det kyliga väder *burr*.
Imorgon är det JULLOV och det ska bli sjukt skönt, det behövs verkligen några lediga dagar att bara få vara. Nej, det här inlägget var väldigt ointressant men det är kanske det som är meningen ;)
Puss och kram skumbanan / O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0